SJU SORGER OCH ÅTTA BEDRÖVELSER

GODMORGON!
Engelska NP gick ju som smort igår, 481 ord skrivna. Efter det följde jag och Emme med Frida Joanna mfl.för moraliskt stöd när de skulle fika, men nae pallante sitta där o läskas :D:D:D:D
Så vi drog 1 timme på H&M, testade allt jag kollat in och kom bara hem med ett linne och ett armband! Haha, alltså kan någon bota min snålhet?

Sen direkt och fika med moderjord. Sitta bland flygande äkelfåglar och tjattrande människor är inte så kul, men solen sken så vi stod ut juu! Vi gick in på bikbok en sväng för att kolla jeans och jag hittade äntligen än BRA jeansväst!Istället för min egna fula hemmagjorda, blä :D:D:D:D
OCH efter det direkt till donken för introduktion, fullspäckad dag! Inte helt fel att vi fick lön bara av att sitta där och lyssna med. Sen flöt det inte alls på när jag missade bussen men kom hem ändå sen.
Väl hemma smällde jag i mig mat och sen kom Olivisen hit och vi åkte med Danne och bubblade hos Mattias med han och Tim. HELT OK
Hetsig daaag? JA, somnade som en späckhuggare och idag var det SÅHÄR skönt att sova ut.

Idag har mamma gjort en lista till mig:
- tvätta
- hänga upp
- tvätta igen
- hänga upp igen
- städa kattens toa
- äta
Ikväll träffar jag Emmeliten och imorn har jag och Joanna dansuppvsining...........uuääähähä börjar nästan gråta, men blir bra :D:D:D:D

PUSS 

att grilla marshmallows över värmeljus är NAJS
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0