RAISE YOUR WEAPON

Ahaapp nu är jag vaken efter att ha sovit uuuut! Igår var min sista dag på H&M, TRÅKIGT. Har trivst där, trevligt folk, roliga arbetsuppgifter, prewiew på alla feejna sommarkläder. Gick hem därifrån med ett presentkort rikare! Jahappp

Efter det var det direkt till jobbet i 3 timmar. Kan tyckas lite men att jobba 8-19 var hårt. En trött apa satte sig på bussen hem, slängde i mig mat (varför får jag aldrig en lugnt stund??????), hoppade in i duschen och åkte sen och hämtade Ole. Vi åkte in till Marre och umgicks med henne, wiwiwiwiwi!!! När jag kom hem var jag som en avdankad säl, helt ok.

Idag ska jag in till staden en liten stund och sen hem och sova/städa ikväll. Har åkt på en förskylning, får hoppas på att den går över på två dagar så man kan vara med och fira Joanna.....älska livet

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0