LÄNGE LEVE DU MIN VÄN, DU SOM ALLTID FÖLJT MIG HEM NYKTER ELLER ALLDELES FÖR FULL

Måndag, ny dag på praon och kan bara säga att jag trivs som in i redan nu, galet skönt. Har aldrig haft en prao som kännts bra. Riktigt klad tjej ju.
Lunchade med Linda på IKEA, kötbullar för 16 spänn sitter som en smäck. Fick lite sällskap av Martin och Axel med, gosigt!!

Slutade tidigare idag pga obligatorisk mattelektion inför NP, ånghäst på det. Lite ånghäst på engelska NP nu på fredag med, fast inte lika mycket. SKA ha VG i Engelska B, SKA.
Annars ska jag dö lite i soffan ikväll, helt slut. Imorn praktik 8-15
Aaajustdet, har fått tillbaka min dator!!!!!!!!!wihihihi

PUSS

söt bild på mig och ola när vi pussas förra våren

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0