I COULD SHUT OUT THE WORLD, I COULD MOVE OUT OF TOWN

Såg nyss att jag fått MVG PÅ ENGELSKA SKRIVNINGEN I NATIONELLA!!!!!!!!!!!!! hur glad som helst, och chockad men det säger man inte nej till!! nänä
Idag har det inte vart någon praktik pga NP igen, denna gång hör och läsförståelse, FY var äkligt svårt med läsningen, apan.

Just nu sover Robin i min säng och jag sitter vid datorn, kul?? Ska snart köraupp han ur sängen så vi kan ta oss ner till hemköp. Måste köpa en rulle pringles eller nått till Mello, ikväll så spöar Eric alllaaaaa juu!!! Det är OK att jag blir största fjortisen när de kommer till han, kolla bara på han, det är ok...

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0