9 MAJ 2011

Tjaaaa. Dansuppvisningen igår var GRYM, alla var grymma och vi hade kul hela tiden!!! Dock var vi igång 4-halv 10 så idag är jag DÖD. Gick upp vid halv 7 och satte mig på bussen. Morgonens pricken över i:t var när bussen inte stannade vid Ikano utan jag fick säga till och då stannade han mitt ute på vägen, så att jag såklart fick gå över hela vägen, HAHA jaajaaaa

Praoisen gick bra. Trivs på H&M, tiden går snabbt och massa att göra. Lunchis med Linda på Ikea as usual och sen slutade tidigare för mattelektion. NP nästa vecka.......tror jag måste kontakta min privata mattelärare....undra om hon är på? Undra om hon ens fatta vinken? ;););););)

Ikväll ska jag sova tidigt och se på Total Blackout, HAHA finns inget roligare

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

vink uppfattad?

2011-05-09 @ 21:28:44
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0