28 MAJ 2011

Tänkte faktiskt säga godnatt. Är genomdöd, om det nu finns nått som heter så. Och på toppen av det satt jag och Emme och väntade på balisarna på en kall uteservering i typ 2 timmar. Så om jag inte har feber imorn är det nått som är fel alltsååå......kul
Har INTE vart min dag idag, missat buss, glömt mobil, sprungit till buss, sett ut som en spypåse, tappat ett glas i backen osv osv. Ni vet en toppendag alltså, helt okej.

Så jaaaa nu har jag kollat några avsnitt vänner sen jag kom hem, finns typ inget bättre. Så nu måste jag nog stänga av innan jag somnar med datorn på. Klockan är inte ens halv 12, det är lördag, jag älskar att va sjuk. TJOHEJ
JAAA! träffade Fia idag med, inte varje dag!! puss på henne

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofiabugge

hihi snuppis, saknar dig <3

2011-05-30 @ 07:41:57
URL: http://sofiabugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0