YOU MADE ME WHO I AM FROM THE WORS YOU SAID

Jahaa, hemma från stan. Fick faktiskt med mig ett linne och två sköna tröjor!! helt okkkkk.
Fortfarande på jakt efter en jästväst ju, HAHA ok de ska stå jeansväst där, den som har en kan ge den till mig tack hehe.
Nu är jag iallafall hemma, har fixat mat med pappa. Eller han fick tjata på mig att göra salladen, det är faktikst jag som är bästpå det i familjen :))))))) ahaaa
Ikväll ska jag träffa grabbarna och Olivia, omhon vinner sin cup snart?? kom NU

PUSS

jag tycker om att klappa på janna :D:D:D:D

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: joanna

klappa snällt

2011-03-19 @ 19:02:57
URL: http://joannas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0