UF MÄSSAN 20111111

Namen godmorgon, hur skönt var det inte att somna igår kväll och veta att ångesten över mässan var över???
Mässan var iallfall rolig!! Vi fick 1 såld och 1 beställning, HAHA!
Men ändå, jag och Joanna skratta åt typ allt hela dagen så de var värt.
Ärtsoppa till "buffe" var med en höjdpunkt... elleeer käka pannkakor istället och snickelisnackade med min bästa vän som också ställde ut. Jag fixa kunder åt henne, mamma köpte en sten... hehehe

Dagens 3 bästa;
1. H&M ringde o jag fick platsen, fint
2. Två killar sålde stenar som man skulle ha som husdjur ifall man var pälsallergiker, sött ju tyckte jag.
3. Joanna och jag blev tillsagda xxxxxxxxxx gånger under prisutdelningen att vi skrattade för mycket, huh????? aja

Iallfall tänkte att jag skulle ta bilder till vår årsredovisningen, NI FÅR EN TITT VA

PUSS

vänta på bussen kvartöver 7 men 27641283 väskor OCH KASHAR


åka buss,blev åksjuk så fick sitta på spec stolen längst fram och snickelisnacka med chaffisen


joanna i våran fina monter, väggarna var för breda, för korta, förlånga och jaa lite mer grejer men de fixa sig ju, eller


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0