KEEP ON DANCE UNTIL THE WORLD ENDS

Namen har ju blivit riktig aktiv här, Frida borde vara glad nu ju.
Måndag och en ny vecka, men aaah detta kommer bli en bra vecka :D:D:D:D:D:D
Startade dock med matteprov, mindre kul men tror det gick vägen faktiskt. Fast om jag känner så, så gick det nog skepprätt åt helvete. Så kan det gå! :)))))

Efterdet hade vi mentortid, började snacka om studentmiddag eftersom man måste vara ute i god tid!! Kommer bli grymt att ta studenten. Pricken över it typ. 

Sen drog jag mig till körskolan och tredje teorilektionen. Snart slut, somnade nästan när han pratade om besiktningar och försäkrningar...
Nu och jag också gjort ett prov på datorn och fick näääästan godkänt, helt okej tkr jag haha.
Nu väntar duschen och sängen, imorn har jag liten sovmorgon, älska livet.

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofiabugge

jag blir med glad att du updaterar mer!! :D

2011-03-22 @ 05:58:27
URL: http://sofiabugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0