I-LANDSPROBLEM

Länge sen. Mitt största fan Frida tjatade på att jag skulle blogga, får väl göra som hon säger?? Annars kanske hon skickar paparazzis på mig?? Nehe men aah
Har ett I-landsproblem. Känns inte bra med tanke på allt i Japan, skulle vilja skicka all min mat och mina kläder dit faktiskt.

AJA, I-landsproblemet var det japp. Nästa torsdag fyller jag år. Har skrivit en önskelista där det stod:
- Pengar
- Jacka

Men nu har jag hittat ett par skor som jag kärat ner mig i totalt. Dock verkar dom bara finnas i herrstorlekar med minsta storleken 40????????? har kollat ÖVERALLT
Vad gör man då när man har 35 i storlek???? bajs, vill ju ha dom

Idag har vi iallafall haft matte hela dagen och sen en lång teorilektion, livet kunde va bättre. MEN också sämre, inte glömma bort!!
Ikväll är det Familjen Annnorlunda :D:D:D:D:D:D:D

PUSS


<3<3<3<3<3<3
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0