FREEEEDAG!! 4 MARS BTW

Guten tag (bara för din skull ole) Har precis skrivit klart allt på engelskan på en timme!!!! duktig tjjeeejjjj.
Idag har vi hade redovisning på NKn, gick sämst.. ahaa
Efter det hoppa jag och Emme på bussen till Robin för att hämta mitt busskort.
God mat i skolan, biffar potatis och tzatziki, gottigottgott va

Nu ska jag hem för att hoppa in i duschen, sen tar jag bussen in till stan till Marre, chillidillar lite innan vi drar till Fia för att fira henne, kommer bli en gryyym kväll!! Hoppas hon blir klad för sina prisenter vaa :):):):):):):):):)
aaah dags att avsluta innan Joanna blir pissed off på mig.

PUSS


maxen är en fönsterklättrare
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Olivia

Du kan va en guten tag!

2011-03-06 @ 19:14:31
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0