7 MARS 2011

Neheee jaha inte skrivit här på hela helgen, skulle kunna säga att jag haft bättre för mig. Men så är icke fallet, eller jo okej då! har fått andas ut för ett tag.
Fredag kvällen var iallafall rolig!! Vi firade Fia hemma hos henne med god mat, skratt, dans osv osv, bara 2 veckor kvar tills det är min tur att fylla!!! wuuhuhuuhu

Idag har jag räkat matte hela dagen som vanligt på måndagar, älska livet. Efter det hade jag första teorilektionen, känner på mig att de där lär glida lätt fram, snuskig de där lät men vafan så kan de ju gå.
Nu resten av dagarna till fredag kommer jag stressa stressa STRESSA och ha ångest ångest OCH ÅNGEST över UF mässan på torsdag i nkpg. ALLTMÅSTE BLI BRA,

Efter det kanske jag får mitt liv tillbaka, SKÖNT
Imorn ska jag iallafall unna mig att åka hem till Robin efter skolan.. hoppas han lagar tacopaj till mig som han jämt skryter om att han är sååå bra bra... tveksamt ;););););););;)

PUSS

ni förståååååååååår inte hur sugen jag är på att dumpa mitt äkliga blonda hår och färga mööörkt, bläää
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0