24 MARS 2011

Aaaah, äntligen är den efterlängtade åldern uppfylld. Känns än så länge som vanligt men sjukt bra :D:D:D:D:D:D
Dagen idag började med att jag vaknade av att mormor smsa vid 6.20 och katten rev på dörren, HAHA
Då kunde jag inte somna om så då kom mamma och pappa och sjöng för mig, min Rhodosresa blev räddad, pengar insatta på sparkontot TACK, och min önskade jacka med, fint!!!

Åkte sen in för sämsta körlektionen nånsin, gick skit, vart sur så jag och Emme gick och åt donken, jättelänge sen men man fyller ju bara 18 en gång. 
Efter det hade vi en kortis svenska lektion, och sen gick jag och Tove och tog en fika i vårsolen, skit mysigt. Min lilla Tovis. Satt på Ciccolatta (jaaaa jag vet inte hur de stavas??????eller?) i 2 timmar med Lollo och Johanna, mys.

Efter det träffade jag min älskade bästa vän i typ 5 minuter!!!! Men det var var det värt ju, stötte på Fia utanför Marres praoplats med, fint juu.

Mamma och jag åkte sen och köpte hem sushi, MUMS
Inte så mycket firande idag men det får vi ta till helgen grabbar!!!

PUSS VA

i sommar så.......rooooooooooooooohhhoodooosososos

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofiabugge

hihl de va kul o stötta på dig ;D RHOOOOOODOOOOOOOS

2011-03-25 @ 07:35:30
URL: http://sofiabugge.blogg.se/
Postat av: tove

min lilla fridis!

mys i vår solen med en nybilden 18åring <3

2011-03-25 @ 12:10:19
URL: http://tovewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0