SOMMARLOV!

Då har man sommarlov dåå. Fint
Avslutningen iår SÖG, faktiskt.. den tog 20 minuter sen skulle jag städa mitt skåp. Haha!
Efter det träffade jag Ole och vi åkte och hälsa på Emme på sjukhuset, den kraken!
Vi tog med henne ner till kafeterian och fikade lite och satt i lekrummet och rita :D:D:D:D Hoppas att hon kryar på sig snart!!!!

Nu ska jag hämta lite glass och kolla vad jag måste handla imorn. Stressiga dagar framöver.. Imorn först jobb sen handla, hem och duscha, in till stan igen och grilla med klassflickorna, fejnt
Och pålördag ska jag fira Marre HELA DAGEN! kommer bli grymmtmtmtm

Nu klite bilder från de senaste dagarnaaa!








Ole hitta en mustach i lekrummet på sjukhuset!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

fyfan vilka sexiga bilder du levererar! blondera mig förfan.

2011-06-09 @ 19:09:49
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0