JAG HOPPAS, JAG DRÖMMER ATT MARKEN DU GÅR PÅ GÅR SÖNDER

TJOHOHOHOHOHO. Jäklar va skönt det var att sova 11 timmar i natt!! Mums, när jag vaknade hade jag dock ont i magen men jag pallrade iväg till jobbet ändå. Är nyss hemkommen där ifrån, har slängt i mig mat och nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig igen. Roligare än så blir det inte today!
Imorn ska jag däremot träffa Emme och på onsdag slutar min lilla lilla lillebror 9an!! Stora bojken!
Aaaajust de, mamma och pappa håller på att boka en resa till London i mitten av Juli, grymt! 

Nu kommer lite bilder från helgen och firandet av Marre! grymmmmmm kväll som mina fötter och huvud fick lida av igår, tjoho.








Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0