DROPPING YOUR BOMBS NOW ON ALL WE BUILT

Oj oj oj oj vad uppe i varv man blir när man jobbar på donken vill jag lova. Jag gör allting i 110 när man kommer hem! Helt ok haha.
Today är det fredag då. Skulle vart en ÅÅÅAAH ÄNTLIGEN FREDAG om jag var ledig imorn men det är jag inte! tjohopp upp och jobba imorn då det ska bli uppåt 30 grader. Sommaren får vänta för min del! Nää skoja, jobbar ju faktiskt inte jämt. OKej nu låter det som jag klagar, men det gör jag inte. Älskar att jag fått ett jobb. Hatar att aldrig ha pengar när folk vill göra kuliga saker. NU är den tiden över!!! wihihi

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med bilen så att jag kan åka till Berg och sitta på Jennys med Ole och Josse! Härligt, det är riktig sommar.

PUSS

favoriter!!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0