ägGdD :pPp.pppPP

Tänkte bara vara as mobbad lite.

Såhär skrev Dessie på sin blogg:

"Jag gick förbi donken igår och köpte ett glas vatten och fan vad jag mådde illa av lukten alltså.. Vet folk vad dem gör med maten ens..?! Jag gillar donken såklart, vem gör inte?! Typ.. Men jag mår så illa när jag ens tänker tanken vad dem gör med maten, och hur dålig hygien det är på donken.. Usch buhuh.. Förut så brydde jag mig inte så mycket, men nu tänker jag ALLTID på vad jag stoppar i mig.."

Och ja Dessie, när jag jobbar på donken då spottar jag i bröden, torkar av svett på tomaterna och bajsar faktiskt lite på köttet.. Och jag tvättar aldrig händerna. Efter man kliat sig själv i röven så lägger man på gurkorna!!! Detär ju då hamburgarna får den bästa smaken? Eller hur? förlåt var tvungen att erkänna. PUSS/// ditt största fan

Ahaaa tjaa orka va mobbad tjej mer. PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0