17 JUNI 2011

GODMORGON! Emme och jag hade en sjukt löskig kväll igår! Först såg vi någon spökfilm om nån eldskalle... fy, jag satt mest och höll för ögonen. Efter det hoppade vi in i Tobbes bil med han och Vigge och dom åkte ut i skogen och började snacka om människor som bode i hus mitt i skogen och åt människor. HAHAHA, fyfan jag började nästan gråta efter att ha sett skräckfilm precis innan... pricken över i:t var också att de ställde sig parkerade utanför Ljungslott vid 2 på natten ungefär. Jag tror jag blunde hela tiden eller kolla ner i backen HAHA!
Jag har lovat mig själv, aldrig sätter jag min fot på Ljungs slott igen.

Idag regnar det, tjohej va kul!!!! Mamma är hemma idag så vi ska käka lite lunch nuuu

PUSS!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0