15 JUNI 2011

Jahaa så har min lillebror gått och blivit stor och tagit grundenten! Var en nostalgikick att komma tillbaka till Ljungsbroskolan, jag och Sara sprang runt på hela skolan för att se hur dom byggt om, haha!!
Efter att alla tagit kort osv med varann så åkte vi hem för att äta smörgåstårta med farmor farfar och mormor!

Mamma och jag åkte sen in till Ikano en liten stund och snart så är Londonresan bokaaaaaaaaaad, NAJS alltid velat åka dit. Nu är jag depp, seriöst, det är lov. Det är pissigt väder, det är sjukt kallt och det verkar som alla är hemma och sover. Frågan är om man sak göra samma sak?? blööää
AJA, lite bilder!!

PUSS




Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0