12 JUNI 2011

Åhåjaja va piss jag mår. Imorse var det helt ok men det kickade igång runt mitt på dagen med illamående och yrsel så in i. jahaa tänkte jag och vilade upp mig lite för att åka hem till Robin på kvällen. Men nae efter om och men kom jag fram till att jag omöjligt skulle orka sätta mig på en buss in till stan. Och antagligen var det rätt eftersom jag nyss sov så djupt (i bara en timme men ändå) att när jag vaknade var jag på g upp för att göra frukost. Vad gör du? sa mamma som höll på med kvällsmaten.. HAHA!

Ae så kan det gå, känner mig som en ynklig liten barnrumpa som vill sova. Vad är de med mig? Jag har dygnat osv förut men detta alltså. Tar kol på mig, den lilla pensionären i mig är som störst nu. Hon vill sova ju, hähöh
aja tur att jag inte ska upp tidigt imorn, jobb 16-21!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0