1 JUNI 2011

TJOOOHOO. Tre senaste dagarna har bestått av sol och BAD!!! första doppet ju. Har vart helt OK :D:D:D
Var i skolan igår, fixade det nääästan sista med UF, nu har vi iallafall fått in våra money! inte helt fel.
Och hade engelska då vi fick skälla och klaga på vår lärare angående betyg. I mitt fall hjälpte det inte så jag kunde i princip ha skitit i hela kursen. Jahapp

Idag är jag fri från skola och detär jag tills tisdag, jobbar dock hela helgen, KUL! Aja, kommer kännas fint när Juni lönen kommer!!
Har bara grejer att se fram emot denna månad, som det brukar vara i juni!! Sluta skolan, Marres födelsedag, Emmes födelsedag, och masssssa annat skojjigt, kul va?
Har dock ett prov kvar och komplettering av hela Matte b kvar :D:D:D:D:D 

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0