I'M GOING BACK TO THE START

Tjena grabbar!! Idag tog jag mormors bil, slängde i päronen mormor och min bror i den och åkte till smultronstället. De fick ligga i bagageluckan, låter helt okej va? Nae men seriöst nu. Jag kan ju inte blogga längre... vad händer med mig? Läste några inlägg från i vintras.. var ju värsta superbloggerz då, eller?? Nä skämt osidå.

Idag var vi iallafall på smultronstället i Söderköping, käkade glass osv osv. Efter det skulle vi upp på berget och efter det skakade mina ben. Jag och höjder går inte ihop, nehej

Ikväll har vi grillat hamburgare och kollat film, mysigt att ha mormor här hos mig! Förstår inte hur hon kan vara så pigg och glad efter allt.
Lite bilder kör vi på också

PUSS




Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0