LOOKING FOR A PLACE TO HIDE AWAY

Som de flesta nog förstod med inlägget under så finns inte min morfar med oss längre efter att ha kämpat länge mot sjukdommar. Allt gick rätt fort och begravningsdatumet är redan bestämt tillomed. 
Just nu finns det inget annat och göra än att försöka leva vidare som vanligt.

Igår regnade i princip hela dagen. Men framåt kvällen åkte jag och Emme hem till Mattias och bubblade med han Danne Tim och Ogge. Trevligt att träffa vänner och tänka på annat.

Idag är det pissväder igen. När kommer solen tillbaka?? I helgen jobbar jag och sen är det inte långt kvar till Rhodos, härligt!!! + att mina flickor som är i Spanien kommer hem imorn, känns som de vart borta i 1 år!

PUSS

mysig kisse som kom och gosa häromkvällen!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0