IT'S LIKE AN ANGEL CAME BY AND TOOK ME TO HEAVEN

TJOHEJ. Blev lite ändringar i planeringen och jag och Robin var hund och kattvakt idag istället. Jag ställde mig och gjorde våfflor när jag höll på att dö av hunger haha! Annars gosa vi med djuren, eller aah jag gjorde det!
Nu ska jag hoppa i sängen och kolla en film, fasen va jag sover nu för tiden. De tre senaste dagarna har jag verkligen lidit. Har haft sån jäkla sömnbrist från londonresan av nån anledning (?) att jag mått illa och sett i kors i 3 dagar, haha! Ändå har jag sovit ut alla dagar...ae men så äre med min knäppa kropp.

Imorn ska jag röja sönder Emmeshus då hon är ensam hemma. kör barrere
Längtar efter min Marre! Och efter flickorna nere i Spanien som sparkar boll!!wohoho

PUSS


du och jag kommer alltid ha varandra!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

<3

2011-07-13 @ 13:11:28
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0