HEMMA!

GODMORGON! Eller aah klockan är kvart över 7 men det känns ändå som det fortfarande är morgon. Vi kom hem vid 5 i natt och då hade jag vart vaken i 20 timmar, fasiken va död jag var. 
Ajaa är iallafall hemma nu! Och s h i e t va jag har trivst i London!! Vi har gjort alla turistiga grejer, shoppat och ätit god mat! Bilder lär komma upp så småning om men nu måste jag ta mig upp till duschen. Har vart hos Fia idag en stund med Ole, fikade och hittade en biknin!! woho inte ofta de händer

Ikväll ska jag ta de så lugnt som de bara gåår, Emme och jag kanske går ut och lägger oss på en filt och sover, vem vet??
Imorn ska jag och Robin var hund och kattvakt!!!! mysysysysy

PUSS

chillin with my homie @ madame tussauds

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0