24 JULI 2011

GODMORGON!
Jaja på sommaren är det morgon vid 3 ;););) Inte bloggibloggat om helgen. I fredags var vi uppe i sommarstugan en sväng då tjocka släckten är där just nu! myspys och på kvällen blev det utgång för min, Emmes + några grabbars del. Helt ok
Igår kollade jag Ole och Jenny på vretapokalen, kollade lite på flygöra också men det är en annan femma :D:D:D
På kvällen var vi hos mormor en sväng och sen slutade de hos Tim med han Ole och Samme. Ruggugglan har jag åkt med hela dagen och den går som en gammal 30 moppe.

IDAG är det äntligen söndag och jag ska ä n t l i g e n få träffa min pojkvän! Fan de är nog bra att få sakna varann lite ibland.

PUSS


min söta farmor och farfar som sitter och kollar på när alla spelar olika spel, hihi!!!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0