21 JANUARI 2011

Har verkligen inte en lugn stund över nu för tiden. Igår var nog hektigaste dagen på länge. Började med att jag sprang på stan tidigt för att hämta upp min sminkväska som jag glömt på gymmet, HAHA!

Sen fortsatte de med en stressig lektion och efter det sprang vi till Tornbybuss, levererade våra varor, hoppade på nästa buss och fick sen springa till en annan buss för att hinna med en lunch på 20 min, stress???
Efter det hets åt vi och sprang till skolan på 5 min.

Efter det var det ännu en stressig lektion och efter det stressade vi till ett tåg till Mjöby som var inställt. KUL tänkte vi men sprang då IGEN till en ersättningsbuss. Efter det stressade vi till BT som låg en bit från Mjbys station..

Var där en stund,fick namnskyltar på tröjorna osv...najs ju? presenterade vår produkt och de köpte, VÄRT.

Efter det stressa till stationen igen men tåget var inställt IGEN,jags om vill åka tåg vaaa....
Ersättningsbuss till lkpg och sen buss hem igen. Direkt till gymmet med min bror och efter det fick jag äntligen slappna av. Sov rätt gott inatt. Helt okej.

Idag ska vi skicka iväg ett paket och en faktura, och just nu har vi Naturkunskap. Fredag idag igen efter stressigaste veckan, undra hur läänge jag kommer sova imorn?

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0