DON'T YOU EVEN TRY TO EXPLAIN HOW IT'S SO DIFFERENT WHEN WE KISS

Dagen har varit seg. Segademig fram till att åka in vid 1 för att gymma en timme. Skönt och sådär va. Men om jag ska vara helt ärligt har vi förmånga sovmornar, jävla slapp skola. Har ett sammanbrott på den just nu.
Iallafall så var der redigt skönt att gymma, känner att jag kommit igång med träningen nu! skönt så in i.
Har också haft ett låååååångt telesamtal med min bästa vän, alltid glad att jag har dig baby.

Nu ska jag ta en dusch och vänta på att oth säsong 7 ska laddas klart. Måste kolla ikapp mig, säsong 8 har ju börjat sändas på tv!!!!!!!!!! är bänkad varje söndag från och med nu, wihu

Föresten stötte jag och Emme på Minna, Daniel (från idol vaa?) och Juciy J från east fm idag på stan. Inte varje dag ju.

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

tur jag har dig med min guldklimp!<3

2011-01-13 @ 23:05:45
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0