SISTA JANUARI 2011

Sitter på bussen hem och har precis slutat, haft matte prov + en lång mattelektion på det. Älska måndagar va?? Idag fyller min lilla bror 16 år, så ikväll blir det kinamat och mys. Annars då? Lekte med Robin i lördags, såg i rymden finns inga känslor, hahah riktigt jäkla bra! Eller jag skrattade iaf ;-);-);-);-);-) Och igår tog jag en paus från datorn. Riktgit skönt, var på gymmet, på ikano osv osv. I veckan har jag en drös körlektioner och plugg, älska livet just nu. SKA iaf hinna med och träffa Marre och Olivia innan de åker till fjällen. Fint ju. PUSS
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

jag så med den i lördags med mattias bra juu :D:D skratta med höhö <3

2011-02-01 @ 13:07:04
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0