RHODOOOS!

Hejhejhej. Inte alls mycket uppis här men så kan det gå va??
Igår kom vi hem runt 4 efter att ha hämtat Max med och Robin kom hit och myste med mig hela kvällen.

Idag har jag söndagsångest så in iiiiiiii. Har MILJONER saker att göra under den kommande tiden. UF är det sjukt mycket strul med pga våran lärare som slutade helt plöstligt, tack för den typ. Sen ska jag skriva in mig på körskolan så fort som möjligt med, wiiiiiiiii!!! börjar närma sig.

Men en sjukt roligt sak som är klart nu är att i slutet av sommaren åker jag Marre Ole Josse Fia Sara Jenny och Elin till RHODOS! Bara av att kolla ut på vädret och frysa hela tiden gör at tjag längtar så sjukkkttttt myckkketttttttetetetetet.

PUSS




Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

kommer bli så sjukt underbart!! :D:D

2011-01-09 @ 16:37:19
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: sofiabugge

RHODOS :D :D

2011-01-09 @ 21:24:24
URL: http://sofiabugge.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillart ;)

2011-01-09 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0