29 OCH 30!

Nemen nemen, jag har glömt både gårdagens och dagens liste ämne. Kör dom här och nu istället, låter ju great.

29. Mina ambitioner - Ja ni, jag kan ju inte påstå att jag är 100% säker på ens vad ordet ambitioner betyder. HAHA, men jag gissar att det hår något med vad jag vill uppnå? Okej, jag vill göra en skillnad. Både för de närmaste runt omkring mig och för världen. När jag dör tillexempel ska jag känna att jag gjort nått vettigt. Sen också att hitta en bra kille, få 1 eller 2 barn med, ett fint jobb med skulle ju inte sitta fel??

30. Ett sista ögonblick - Det sista ögonblicket är NU för nu är denna lista slut, skönt va? TJOHEJ

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0