15 FEBRUARI 2011

Ojojoj inte skrivit sen i söndags, någon som dog???? hhehe antar att de är OK på alla <3dagen ju.
Spenderade min alla <3dag med att plugga röven av med matten i skolan. Går neråt med matte b:n just nu känner jag. Olivia????!?!?!?

Efter skolan kom Robin hans mamma och hämtade mig. Fick stjuss hem till mig och gossade hela kvällen. Jag fick en chokladhjärtanask och han en toffifie hahaha. Hur kommer det sig att jag alltid köper grejen jag vill ha till Robin?? aa okej.

Nu har vi Småföretaganade B och idag ska jag och Emme va kvar i skolan tills 8, VARFÖR I HELVETE?? tänker ni kanske, men aah vi ska ställa ut med företaget på öppet hus. så äre

PUSS


tiep ett år sen, tja
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

jag är här min vän :D

2011-02-15 @ 15:32:32
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0