I DON'T KNOW WHO I AM WITHOUT YOU

Nyss hemkommen från Olivia. Blev mello och mys med två hundfisar, myss!!
Imorn åker hon + Marre Mathilda Mattias Pirre Tim Danne Ogge och Adam till fjällen en vecka. Även fast jag bestämde mig för att inte hänga med är jag galet avensjuk just nu.
Visst jag har mycket plugg så de hade inte funkat.. kan knappt åka skidor och aaah blääa bajsasa snopp apa pigmeorkide nåting pirog med en kapybara. typ så känns de nu??? :(:(:(:(

Iallafall, imorn börjar dansen med JooNNANA så får trösta mig med det... AHAA

PUSSSSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: joanna ledin

JONANNNA

2011-02-06 @ 11:52:17
URL: http://joannas.devote,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0