ANGÅENDE MITT SÖTA BLOGGNAMN ;););)

Tänkte dra en förklaring på mitt fula bloggnamn. Annars kanske risken är att ni tänker som Marre först gjorde. "Varför heter du ormbajs?". HAHAHAHA

Iallfall, i 8an när jag startade bloggen älskade jag Snook, ni vet gruppen som daniel adams-ray och oskar linnros hade förut. Jaja därifrån är det på nått knäppt sätt.
Men det slår inte att jag upptäckte att jag hade ett Devotekonto sen jag var typ 10, och där hette jag Jordgubbsflicka. Hahah jajaa kul att man var knäpp redan som liten va :D:D:D:D:D:D

Nu ska jag snart köra in till stan och dansa röven av mig med Jannaaa

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: joanna

dansa röven av magne

2011-02-20 @ 19:30:38
URL: http://joannas.devote,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0