5 FEBRUARI 2011

TJOHEJ

Shit va aktiv jag är, värsta bloggaren ju. 5 inlägg om dagen eller vad äre??
Iallafall hade en pissig fredag. Hade frågat min baby om han ville komma hit men han hade andra planer. Tänkte att då lägger jag mig under täcket och deppar över min deppiga fredag. Kollade på filmen "Älska mig" som bara finns på youtube... tjöt i en timme tills jag somna. Värsta filmen jag sett nästan.
IALLFALL, inget mer deppande va. ;);););););)

Idag ska jag och pappa in till Stadium och införskaffa mig ett par nya LÅNGA gymbyxor. Folket på gymmet kanske har fått nog av mina orakade ben. Får ta och dölja dom bättre.....;);;);)
Ikväll åker jag hem till Olisen, kollar mello och busar med hundis. KULT

Imorn börjar dansen igen, ser fram emot så HÄÄRÄÄÄRÄRÄRÄ mkt.

PUSS

två roliga saker hända i veckan;
jag träffade Marre och Jerrisen


och joanna somnade på stolen i ett provrum på gina tricot

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: joanna ledin

hörrrrö jag var trött juu

2011-02-05 @ 14:33:32
URL: http://joannas.devote,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0