26-27 FEBRUARI 2011

Namen tjena. Sista dagen på lovet, WOHO. Har ändå bara stressat upp mig för skolsaker under lovet, vad är det för fel på mig?? Jaja
Igår kom Ogge och Danne och hämtade mig och Ole så vi chilla hemma hos Tim. Har du ingen bra film?? sa jag till Tim, och då får man räkna med att Ogge letar eller laddar ner någon som gör att jag blir scared for life. Denna gång vart det Panoromal Activity 2. Om de är nått som skrämmer skiten ur mig så att jag bara vill gråta så är det andar och sånt. Fy bubblan, ae men de gick.
Fick stjuss hem sen och kunde faktiskt somna, bra frida!!

Idag fyller min pappa år, grattis va!! Snart kommer det folk så borde nog skynda lite,

PUSSS

GRATTIS FRIDA PÅ FÖDELSEDAGEN OCKSÅ!!!!!!!! igår då men aah

jätte fein bild från bildprojekt i ettan!! hihi
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0