19 FEBRUARI

Gårdagen var grym. Satt i skolan och funderade på vad man skulle göra idag??? Pappa ringer och säger att min faster fått 4 fribiljetter till genrepet för mello ikv. wiihoooo ringer till Marre det första jag gör och så var det klart. NAJS
Snäll som jag är fick Marres päron de 2 andra biljetterna.
Jaja så nu var vi iallfall där, såg Eric Saade, jag är en groupie :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ellerr
Har en känsla av att dethär inlägget låter som jag är typ 13.. meeen men
Hade iallafall skit kul med min bästa vän!!

PUSS


snacka om svindel här, trodde jag skulle stupa :(:(:(:(:(


Marre köar för vatten! men de var rätt gott ändå ju eehehe

Tvungen att slänga in en bild från när jag och Robin kollade på Som hund och katt 2, katten ser precis ut som Maxen!! haha tror jag ska sätta på en han en fluga

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0