ÅRSRESUME!

Åheeej vad segt internet är!! Idag var det upp vid sju och åkte till mitt fina jobb. 8-16 idag, heltokej för en fredag!
En annan rolig grej är att igårkväll fick jag mitt första lilla kusinbarn! ÅH en liten Viola, nu är min mamma gammelfaster HAHA!
Nu tänkte jag dra en årsresume, KUL VA? ja menar det är ju självaste sista dagen av 2011 imorn wihooo

Januari
Jobbade som in uta 17 med UF (shit är det ett år sen? känns som 5 år sen). Började ta körlektioner (känns också som 5 år sen haha). Bokade Rhodosresan. Skola, Robin, kompisar, äta, sova...
Februari
ALLA mina vänner (nästan hihi) åkte till fjällen och jag var lonely och sad kid hemma. Annars inget roligt alls värt att nämna. Skola, Robin, kompisar, äta sova...
Mars
FYLLDE 18. Spöa grabbarna i poker, de ni. Kollade på Eric Saade med Emme på ikano (hihi). Hade UF mässa. 

April
TOG KÖRKORT!!!! Maxen fyllde 1 år och Robin 18. Fick mitt första jobb - på posten. Valborg hos Josse med mina bästa vänner. Skola PLUGA PLUGGA PLUGGA, kompisar sova äta...
Maj
Praktik på H&M 5 veckor. Fick jobb på Donken! Sommaren började komma. Var på kolmården med familjen dagen efter jordens "undergång" wiho. Sjukt grym dansuppvisning hade vi. 

Juni
JOBBA JOBBA JOBBA och sola och bada med mina vänner! Midsommar. Skolan slutade och min bror slutade 9an. Duktig pojke. Ett GRYMT firande av Marre som är ett galet minne för livet! haha. En sjukhusvistelse för Emme och jag och Ole var trogna vänner som hälsade på efter skolavslutningen. 

Juli
JOBBA JOBBA JOBBA. London 4-8 juli, grymt. Sommarlov, sola och bada osv osv. Veronica Maggio i Norrköping. Morfar dog.

Augusti
RHODOS!!!!!!!! sjukaste veckan nånsin men också den grymmaste. Party hos Olisen som fyllde år med en hel drös folk. Sola och bada ännu mer och såklart en hel del jobb! wiho. Skolan började igen.

September
Hade #2 roligaste utgången, Ogge åkte i en baklucka hem, behöver jag ens säga mer? Movienights med grabbarna. Tacokvällar med Flidis Emme Tove och Joanna!! Galen 18års partaj kväll för Samme som slutade allt annat än lyckat, HAHA. 

Oktober
Praktik på Cubus!! Elin och Jacobs bröllop i Skåne. Fick Robins HTC! har vart min bästa vän sen dess hihi. Annars plugg kompisar Robin sova äta, ja ni vet ju vid det här laget.

November
Breaking Dawn kom ä n t l i g e n!! Halloweenpartaj hos Danne med en hel hög av mina favoriter! Riktigt rolig kväll!! Gick på Idooool. Började mitt löfte om inget godis på vardagar! har faktiskt gått rätt bra förutom nu över julen..Fick jobb på Cubus!! wi Party, dansa, skola, kompisar

December
JULMYS HELA MÅNADEN LÅNG. Jobba jobba jooooobba också. Skola. Ensam helg här hemma. Fira jul. Färga håret och imorn är det NYÅR.
Årets låt: Veronica Maggio - Jag Kommer
Årets sjukaste: Min Marres och Josses utgång i somras
Årets duktigaste: FIck 3 nya jobb på ett halvår
Årets sämsta: Morfars död
Årets hårigaste: Max
Årets händelse: K Ö R K O R T E T
Årets roligaste: Rhodos
Årets förändring: äntligen brunett!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

årets hårigaste <3

2011-12-30 @ 19:43:01
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0