23 DECEMBER 2011

Gud vilken bra start på mitt lov jag fick igår! Först fikan och efter det åkte jag och Emme till Mattias för att bubbla lite med grabbarna, sköööööööööööööööööööööööööööööööööööööönt!! Efter det vart det hem och sova men knäpp som jag är kunde jag ändå inte somna förns 3. Vaknade igen vid halv 6 och var jätte pigg, så japp jag har sovit som ett as inatt men det ska jag ta igen!

Idag åkte jag snabbt som attans in till Ikano vid halv 11 och firrade de sista julklapparna! och s h i e t vad mycket folk det är på stan, gick knappt komma in eller ut på parkeringen och väl inte kramades man nästan med folk, gos? njae
Kom hem till 12 och nu har jag precis städat mitt rum klart! Snart kommer mormor och då blir det att klä julgranen, men först sja jag slå in julklappar! wiho!!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0