9 DECEMBER 2011

OJOJOJ vilken fredag. Börjar med att jag vaknar med huvudvärk och halsont, hinner inte slänga i mig nån ipren så jag la en i fickan. Bussen var 20 min sen och int enog med det TAPPAR jag iprenen på bussen!!!! fint med huvudvärk hela dagen då.
Väl inne i skolan så skriker alla. Sen åkte jag hem och mamma och pappa åkte nästan direkt när jag kommit hem till Göteborg. Buh, OKEJ det är skönt att va ensam hemma, vem tycker inte det? Men jag är så snuskig mörkrädd... alla ljud skrämmer mig.
Sen efter många om och men om man ska gå ut med grabbarna eller ej så hörde jag att det spöregna och stormade. Ae tänkte jag då och ringde Ole. Nu blir det idolfinalen för oss! skönt med sällskap!

Imorn har jag blivit bjuden på lunch hos farmor, mysigt! Sen blir det en mysig dag med Robin.
och nu skrämde min brors kompis nästan ihjäl mig när han knacka på.. HAHA

PUSS

tycker om dig frida!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0