27 DECEMBER 2011

Hejsan hoppsan! Nu har det gått två dagar..igen. Igår gick jag upp kvart i 6 efter att ha  sovit i 2 timmar, för att börja jobba vid 7 och check! säger jag bara för nu kan jag bocka av att jag jobbat på mellandags K A O S E T. Tjejerna på jobbet tyckte inte det var så farligt och sa att det hade vart värre. Men det är verkligen kaos när jag som jobbar i affären måste köa för att komma fram?! HAHA aja men kul var det iallafall och vid 17 åkte jag hem.

Robin kom till mig och jag var på väg att somna vid 10 men nejnej då skulle min bror börja härja mitt i natten så jag var tvungen att åka och hämta han. Sen somnade vi rätt fort när jag kom hem, skönt.

Idag har vi mest legat och kollat film innan han åkte till en kompis och nu väntar på Emme!
+ att frisörtiden är bokad nu, INGEN ÅTERVÄNDO hihih så taggad

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0