21 DECEMBER 2011

HEJHEJHEJHEJ! Har haft två rätt så fullsmockade dagar så har inte lagt ner så mycket tid här.... jobbigt va?
Igår var min sista dag i skolan för det här året!!! buh sorgligt.... eller inte
Efter det gick Emme jag och käkade och en liten sväng på stan innan vi åkte hem! Sen kom Marre och hämtade mig så vi åkte hem till henne och pussa på Jerry och fixade oss.

Vid 7 blev det att möta upp våra tjejer för lite käk och mys på Gula huset, länge sen jag åt nått så gott!! Det blev en entrecote med GRATIS efterrätt, japp ni hörde rätt! de kom fram med varsin gratis cheescake till oss! wiho
Fick stjuss hem av Josse sen och då åkte jag och Ole och busade lite med grabbarna.

Idag flög jag upp ur sängen när Petra ringde vid halv 9, det var bara att åka in till Cubus till tio och har jobbat till 5! 
Nu är jag helt slut efter att ha vart på ett zumba pass också, haha! Nattis säger jag bara för imorn blir det jobb på donken igen, SEN tar jag jullov!! åååhåhååh

PUSS





såhär söt var jag idag på jobbet!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0