18 DECEMBER 2011

TJENA! Jobbhelgen är nu över och imorn väntar en ledig måndag, kan inte vara bättre än så. Och nu har äntligen snön kommit också!!!!! mitt liv är helt haha
Igår var det en dag inte värd att skriva om. Jobb 10.30-15.15 och efter det bakade jag och mamma pepparkakor, fast det blev lite mycket deg för mig så jag låg hemma resten av kvällen död och med magvärk! HAHA

Idag var det en slapp jobb dag, julstämmning med tomteluvor och mys!! Rushen kom aldrig så det var helt enkelt en slapp dag på donkilonken!
Nu har Robin vart hemma hos mig en stund, vi kollade första Harry Potter filmen som gick på tv, haha kommer ihåg hur rädd jag var för den första gången jag såg den när jag var 6 år!! usch
Nu ska jag dra på några avsnitt av vänner! wiho. Veckan kommer bli en grym vecka med julmys med tjejerna, julgrans handlade, zumba och annat julmys! åh

PUSS

Så här SKA det se ut i December



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0