ALDRI ALDRIG ALDRIG KOMMER ALLT TILLBAKS. ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALLT SOM VAR DU OCH JAG

TJA! Har gått tre dagar nu sen sist? Jag och Emme var ju på Skänninge marknad i Torsdag och träffa bland annat JOANNA!!!! Riktigt kul när man inte sets på hela sommaren. Köpte lajte remmar, brända mandlar och en karuselltur för 35 spänn, jätte värt. På vägen hem åkte vi till Vätterviksbadet och bada och sola ända tills vi vart bitna som fasen på rumpestumpen av alla pissmyror vi lagt oss i? JÄTTE BRA

Igår orkade jag inte blogga över huvud taget. Morfars begraving över hela dagen. Släckten som åkt långt stannade också så vi käkade kvällsmats tillsammans och kollade lite bilder återåt. När vi kom hem pallrade jag mig iväg till Oles födeseldagsparty! Vart lugnt för mig men jätte kul och träffa alla!!! Fick sen med mig "nattsällskap" hem. Haha jätte fult ord but true

Idag vaknade jag INTE av att Robin snarka, woho!!!! Ae men familjen åkte u till landet överdagen och där hade jag bara legat i en solstol och solat, fyfan va skönt! Ikväll får jag se vad som händer, vill däcka i min säng men vill också ut och härja på byn med smågrabbarna, vadårå?

PUSS






födelsedagsbarnet!!!! JAAAPP snodde en bild från Tove hehehehe

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0