30 AUGUSTI 2011

Helloooo my dear friends!! Pallade varken blogga i söndags eller igår såattee. Men igår träffade jag och Emme grabbarna och vi gick och fiskade upp kräftor i burar de lagt ner natten innan, vart väl 6 stycken kräftor?? haha
Efter det åkte jag och Ogge och köpte pizza som vi sen käkade och kollade snuskigaste filmen nånsin hemma hos Danne... haha okej nae men om jag inte blndtat hela tiden hade jag nog inte klarat av och gå hem själv. Seriöst, Grave Encounters...bläböböö usch usch usch

Nu är jag i skolan och ska snart börja Praktiskt Marknadsföring B, uäk inte roligaste lektione men men. Efter skolan träffar jag Marre och slösar min lön på stan!!



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0