20 AUGUSTI 2011

TJA! Jag och Robin däckade vid 10-11 igår. Redan vid 9 så kämpade jag för att hålla mig vaken eftersom jag skulle hämta min bror efter hans nollning, haha! Jag har inte sovit ut på 2 veckor så de kändes riktigt skönt att sova 12 timmar i natt. 
Nu är jag nyss hemkommen från Sara där det har vart firande av henne med massa folk, god mat och tårtor!! GRATTIS I EFTERSKOTT!

Nu ska mamma beställa hem pizza?????? skippar nog det. Ställer mig i duschen och går tillbaka till sängen igen, haha. Tänkte faktiskt visa lite bilder från Rhodooosss wohohohoho, spännande, ae jag tog typ 10 bilder varav 2 stycken blev bra. Haha, men nu dusch och hoppas på bättre tider tonight!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0