KLAGA/INTE KLAGA

Klaga:
- Har mått som en apa de sista dagarna av påsklovet, likaså idag
- Kunde inte va med Robin idag pga att jag mår som en apa
- Apor äter bananer och de gör jag med
- Jag är arg på att jag kanske inte kan gå till APUn imorn


Inte klaga:
- Har haft en sjukt bra lov!
- APU på H&M, inte helt fel
- HAR FÅTT JOBB PÅ DONKEN, in med pengarna barra
- Sommaren är tiep här, snart är vi på Rhodoooosss!!!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofiabugge

RHODOS sajaaaaaa

grattis till jobbet på donken, ska komma o äta hos dig :dddd o bli asfet, höhöhö

om det är till nån tröst har jag med mått som en APA de sista dagarna på lovet (dock inte ätit bananer)

PUSS

2011-04-25 @ 16:18:25
URL: http://sofiabugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0