JAG VÄXER FAST, HÄMTAR KRAFT, KAN ÄNTLIGEN BLI JÄTTE STARK

Jahaapp, tja. Galen rea på bik bok hela dagen. Folk typ drog i varandras kläder och slängde sig på varandra och skrek. Hah eller nae. Men kult var det iaf, fick med mig lite hem UTAN ATT BLI PÅHOPPAD :)))))

Aajuste det, projektveckanär i full gång. Finner inga ord för hur pissigt det är. Får stå ut. Vi jobbar om globalisering och imorn är det över. För sen börjar min helvetes vecka, KUL!!!
Jaja, inget mer klag nu. Nu har jag faktiskt precis gjort klart hemtentan från samhällen, SKÖNT
Ska ta en dusch och hoppa i sängen framför Couger Town, haha alltså alla serier med någon från VÄNNER i kan inte misslyckas, så klockren. Älskart

Just de, imorn hoppas jag att jag inte dör.

PUSS

kramas med tuppkammen
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: TOVE

GRRAAAATTTIIIIIS TILL KÖRKORTET BABY!!!!

2011-04-08 @ 12:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0