ÄLSKA LIVET

Namen tjena. Vad gör ni då? Skolan? Praktik? Jobb?
Aaaa vad kul du, själv ligger jag hemma. Gjort det sen i söndags.
Går nog i taket snart. Lever på bananer, drickyoughurtar och kyckling. Ska tydligen vara bra för magen.
Satte mig faktiskt på bussen idag för att försöka gå till praktiken, men när jag var nästan framme svartna det för ögonen och jag höll på att spy. Älska livet. Jag mår ju ALDRIG illa, fyfan!!! 
Så det var bara att sätta sig på bussen hem igen.

Mamma tror att jag har magkatarr. Låter rätt kul va? 
Ligger bara i soffan. Robin ska komma hit ikväll, annars blir jag nog galen snart.
Kände att idag fick jag klaga lajte!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0