4 APRILIDILL

Ososs på bloggen ju. I lördags var jag på ett surt humör, blä. Blev dock upppeppad av Ole, grabbarna och lite bubbelbad, härligt. Igår dansa jag och Janna röven av oss, vi körde styrka för första gången den här terminen tror ja.. de känns idag :D:D:D:D:D just de, ta tag i gymmet var de ja?

Idag är det måndag vilket betyder matte B hela dagenåååhhhh aaah ÄLSKART
Vi satt mest och snacka skit, vem fan orkar? nae frida inte vara sån.. filåt
Nu ska jag plugga plugga pluggaaaaa teori, förhoppningsvis för sista gången........heheheh

Ajuste, tydligen någon som jobbade på min skola som gick vidare i Idol igår, HAH
Ska bli kul att se...


PUSS

GRATTIS TILL TOVELITEN IDAG MED, 18ÅR!!!!!!!!!! KOM HEM NU!!!!!!!!!!!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: tove

TAAACK HJÄRTAT!!

nu är jag hemma igen, puss på min fridis :D :D

2011-04-05 @ 15:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0